تحویل اکسپرس

تحویل فوری و سالم محصول

پرداخت مطمئن

پرداخت از طریق درگاه معتبر

ضمانت کیفیت

تضمین بالاترین کیفیت محصولات

پشتیبانی

پشتیبانی تلفنی
پروژه مديريت ارتباط با مشتري CRM & ECRM


پایان نامه "مديريت ارتباط با مشتري CRM & ECRM "‌یک پروژه کامل و علمی در مورد CRM‌ و ECRM میباشد که در 5 فصل کامل و علمی تنظیم گردیده است و به تمام موضوع بطور کامل پرداخته شده است.شما میتوانید برای آشنایی بیشتر و کامل تر از محصول نمونه رایگان آنرا از لینک زیر دانلود کرده و پس از مطالعه و مقایسه کیفیت و سطح علمی پروژه اقدام به خرید آن فرمایید.چکیدهرابطه قوی با مشتريان مهمترین رمز مؤفقیت هر كسب وكار است. اصل و ریشه مفهوم «مديريت ارتباط با مشتري»این اصل قدیمی است كه «همیشه حق با مشتري است». در چند سال اخیر، افراد دانشگاهی، فروشندگان نرم افزار، مشاوران كسب و كارها در این زمینه در گیر شده اند و مفهوم مديريت ارتباط با مشتري كه به معنی تلاش های سازمان جهت ایجاد و ارایه ارزش بالاتر به مشتري است ر

ادامه مطلب  
پروژه پایانی کارشناسی مديريت ارتباط با مشتري CRM


 چکیده     رابطه قوی با مشتريان مهمترین رمز مؤفقیت هر كسب وكار است. اصل و ریشه مفهوم «مديريت ارتباط با مشتري»این اصل قدیمی است كه «همیشه حق با مشتري است». در چند سال اخیر، افراد دانشگاهی، فروشندگان نرم افزار، مشاوران كسب و كارها در این زمینه در گیر شده اند و مفهوم مديريت ارتباط با مشتري كه به معنی تلاش های سازمان جهت ایجاد و ارایه ارزش بالاتر به مشتري است را توسعه داده‌اند .     سازمان ها و تشخیص داده اند كه مشتريان مهم ترین داراییشان هستند و به روابط با مشتريان به عنوان مبادلاتی سودمند و متقابل ونیز فرصت هایی كه نیاز به مديريت دارد، می نگرند.مديريت ارتباط بامشتري  راهبردی تجاری است که به جذب حفظ و ارتقای مشتري  می پردازد . با اجرای صحی

ادامه مطلب  
دانلود تحقیق بررسی برقراری فرایند مديريت ارتباط با مشتري CRM در بانک صادرات ایران


مقدمه:مديريتارتباط با مشتري معادل فارسی Customer Relatioship Management است. رابطه قوی با مشتريان مهمترین رمز مؤفقیت هر كسب وكار است. اصل و ریشه مفهوم «مديريت ارتباط با مشتري» این اصل قدیمی است كه «همیشه حق با مشتري است». در چند سال اخیر، افراد دانشگاهی، فروشندگان نرم افزار، مشاوران كسب و كارها در این زمینه در گیر شده اند و مفهوم مديريت ارتباط با مشتري كه به معنی تلاش های سازمان جهت ایجاد و ارایه ارزش بالاتر به مشتري است را توسعه داده‌اند (Stone & Foss, 2001 و فرزانه، 1385، ص1).سازمان ها و تشخیص داده اند كه مشتريان مهم ترین دارایی شان هستند و به روابط با مشتريان به عنوان مبادلاتی سودمند و متقابل ونیز فرصت هایی كه نیاز به مديريت دارد، می نگرند (Plako

ادامه مطلب  
دانلود پروژه بررسی مدل های طراحی سیستم های مديريت ارتباط با مشتري (CRM)


پروژه بررسی مدل های طراحی سیستم های مديريت ارتباط با مشتري (CRM) پژوهش کامل در برای رشته  فناوری اطلاعات و مديريت می باشد و در 5 فصل تنظیم شده است. شما میتوانید فهرست مطالب پروژه را در ادامه مشاهده نمایید.پروژه بصورت فایل قابل ویرایش ورد(WORD) در 100 برگه برای رشته های فناوری اطلاعات و مديريت در پایین همین صفحه قابل دانلود میباشد. شایسته یادآوری است که پروژه از ابتدا تا پایان ویرایش وتنظیم , سکشن بندی (section) ، نوشتن پاورقی (Footnote) و فهرست گذاری اتوماتیک کامل شده وآماده تحویل یا کپی برداری از مطالب مفید آن است.چکیدهسیستم های مديريت ارتباط با مشتري (CRM) علیرغم توجه زیادی که در طی سال های اخیر به خود جلب نموده اند و اهمیتی که در ساختارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات دا

ادامه مطلب  
پاور پوینت (اسلاید) جنگل استراتژي


 با سلام
فایل جنگل استراتژي یک پاورپوینت بسیار عالی در 236 اسلاید می باشد این PowerPoint بر اساس استاندارد های اصلی طراحی پاورپوینت آماده و تنظیم شده است؛ این فایل دارای طراحی بسیار عالی و چشم نواز می باشد.
شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.
لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.
محتواب برخی از اسلاید ها :
توجه داشته باشید هرگونه بهم ریختگی در متن زیر در اثر کپی کردن از پاورپوینت می باشد و در فایل پاورپوینت اصلی هیچ اشکال و به هم ریختگی وجود ندارد
فیل مديريت استراتژيكفصل اولمكتب مكتب طراحی : تدوین استراتژي به عنوان یك فراین

ادامه مطلب  
دانلود پروژه استراتژي مديريت ارتباط با مشتري CRM


پروژه استراتژي مديريت ارتباط با مشتري CRM پژوهش کامل در در رشته مديريت و فناوری اطلاعات ، می باشد و در 5 فصل تنظیم شده است. شما میتوانید فهرست مطالب پروژه را در ادامه مشاهده نمایید.پروژه بصورت فایل قابل ویرایش ورد(WORD) در 50 برگه  در پایین همین صفحه قابل دانلود میباشد. شایسته یادآوری است که پروژه از ابتدا تا پایان ویرایش وتنظیم , سکشن بندی (section) ، نوشتن پاورقی (Footnote) و فهرست گذاری اتوماتیک کامل شده وآماده تحویل یا کپی برداری از مطالب مفید آن است.چکیدهدر روندهای کسب و کاری جدید، به دست آوردن رضایت مشتريان جایگاهی مهم و حیاتی در اهداف سازمانها به خود اختصاص داده است و مدیران ارشدبه خوبی میدانند موفقیت آنها در راه رسیدن به اهداف کلان سازمان، در گرو جلب رضایت مشتريان است. از سوی دیگر نم

ادامه مطلب  
تحقیق در مورد مديريت ارتباط با مشتري


لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  .doc ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 45 صفحه
 قسمتی از متن .doc : 
 
شركت‌های كنونی، با تجزیه و تحلیل چرخه زندگی مشتري، به افزایش ارزش مشتري دست یافته‌اند. ابزار و فناوری‌های انبار داده، داده‌كاوی و دیگر روش‌های مديريت ارتباط با مشتري، روش‌هایی هستند كه فرصت‌های جدیدی را برای تجارت فراهم كرده‌اند.در واقع، امروزه دیدگاه محصول محوری جای خود را به مشتري محوری داده است. بنابراین، با جمع‌آوری داده‌های مربوط به مشتري و تصمیم‌گیری براساس الگوهای استخراج شده از روابط پنهان میان داده‌ها به وسیله ابزار داده‌كاوی می‌توان به خواسته مشتري محوری خود جامه عمل پوشاند. این مقاله، مفاهیمی از مديريت ارتباط با مشتري و یكی از عناصر آن- داده‌كاوی- را ب

ادامه مطلب  
بررسی ضرورت اجرای مديريت ارتباط با مشتري در بانك

بررسی ضرورت اجرای مديريت ارتباط با مشتري در بانك ------- 67 صفحه بصورت ورد عنوانبررسی ضرورت اجرای مديريت ارتباط با مشتري در بانك ------- فهرست مطالبچکیده ‌أفصل اول کلیــات تحقیقمقدمه. 31-1)بیان مسئله. 41-2) اهمیت پژوهش... 61-3) سوالات پژوهش... 81-4) اهداف پژوهش: 81-4-1) هدف کلی: 81-4-2) اهداف جزئی: 81-5) فرضیه های پژوهش... 81-6) متغیرهای پژوهش... 81-7) تعریف مفاهیم و اصطلاحات.. 91-8) پیشینه پژوهش... 101-8-1) تحقیقات داخلی: 101-8-2) تحقیقات خارجی: 11فصل دوم: ادبیات تحقیقمقدمه. 142-1)مفهوم مشتري و رضایتمندی مشتري.. 152-2)تعاریف مديريت ارتباط با مشتري: 162-2-1)تعریف مديريت ارتباط الکترونیک با مشتري: 172-2-2)مديريت ارتباط یکپارچه با مشتري(i-CRM) 172-3)بررسی مبانی نظری مديريت ارتباط با مشتري: 182-4)پیشینه و سیر تکامل م

ادامه مطلب  
مديريت در بازار جهانی و اقتصاد (استراتژيهایی برای اقتصاد پویا)


فایل بصورت ورد (قابل ویرایش) و در 207 صفحه می باشد. مقدمهامروزهكشورهای جهان در زمینه صنعتی ، تولیدی و بازرگانی چنان به همدیگر پیوند یافته واثر پذیر شده اند ، كه هیچ كشوری نمی تواند برون از چارچوبه شیوه های پیشرفتهمديريت ، كه جنبه  استراتژيك یافته در درپهنه بازارهای جهانی كالاهای تولیدی خود را با سودبری به فروش رسانده و با تولیدكنندگان دیگر كشورها بویژه پیشرفته كه از تكنولوژی ، كار آوری  ، مديريت و راهبردهای برتر برخوردار ند. بهرقابت پرداخته و در این رقابتگری ، كمابیش با كامیابی روبرو شود البته كشورهایروبه رشدی مانند ایران از امكانات و منابع معدنی ، كشاورزی و صنعتی و نیروی انسانیكاری ، كارآمد و هوشمند برخوردار است ( و وجود همین امكانات و منابع سبب می شود كهبسیاری از كاستی ها و كمبودهای ت

ادامه مطلب  
دانلود پاورپوینت مديريت ارتباط مشتري CRM


 دسته بندی : پاورپوینت نوع فایل:  ppt _ pptx ( قابلیت ویرایش )  قسمتی از اسلاید پاورپوینت :  تعداد اسلاید : 21 صفحهمــــــدیریت ارتبـــــــــــاط با مشتــــــریCRM فهرست مطالب : انواع فناوری CRM مزایای استفاده از سیستم CRM مزایای مشتريان از ایجاد ارتباط مزایای مديريت ارتباط با مشتري برای سازمانها چالش های اجرایی CRM ویژگی های كاربردی CRM نتیجه گیری تاریخچه CRM تعریف CRM ( مديريت ارتباط با مشتريان ) موضوعات مورد بحث در CRM اهداف سیستم ارتباط با مشتري ضرورت بکار گیری مراحل ارائه خدمت ، مديريت ارتباط با مشتري مراحل اجرای CRM سه عنصر اصلی در بالابردن درآمد سازمان تاریخچه : CRM تعریف CRM ( مديريت ارتباط با مشتريان ) CRM برگرفته از عبارت Customer Relationship Management بوده

ادامه مطلب  
صفحات ادامه نتايج:  1 
logo-samandehi